Dimecres, 12 de febrer de 2025
És notícia

Martorell (PP) reclama un seguiment rigorós a l’empresa de neteja

Avatar photo

Maria Mercè Martorell reclama al govern municipal un seguiment rigorós a l’empresa de neteja. Ho fa després de les últimes queixes dels veïns i veïnes de Campclar on denuncien l’abandonament dels contenidors, la falta de recollida de la  brossa i l’aparició d’una xeringa al costat d’un parc infantil.  

La portaveu del grup municipal ha recordat que la neteja i la seguretat són uns dels temes  que més els preocupen. “Aquests temes han estat els cavalls de batalla durant la  campanya electoral i sempre hem dit que la ciutat necessita un pla de xoc per posar-la  al dia: pla de neteja, seguretat i il·luminació”, ha manifestat Martorell. 

La consellera ha expressat que tots els espais de la ciutat han d’estar en bones  condicions de neteja i seguretat per garantir el bon gaudi de tots els veïns i veïnes i dels  nens i nenes que juguen en els espais públics. “El parc és un espai magnífic que ha  d’assegurar unes bones condicions”, ha explicat la portaveu. 

Martorell ha insistit en el fet que el nou contracte de la brossa trigarà més d’un any en  implantar-se, però que s’ha de controlar que la feina que fa l’empresa garanteixi la neteja  que ciutat mereix. “Necessitem una neteja adaptada l’any 2023. Instem al govern  municipal a què treballi cada dia per garantir la qualitat en el servei. Des del grup continuarem treballant perquè la neteja i la seguretat són una de les nostres prioritats”,  ha conclòs la consellera popular.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Junts reacciona a l’abandonament i incivisme que pateixen els polígons

Notícia següent

Estratègia per desallotjar la casa ocupada del carrer Plana de l’Hospital

Notícies relacionades