Maria Mercè Martorell (PP) es reuneix amb Prollevant i rebutja l'alberg

24 de febrer de 2023 a les 08:48h
Actualitzat: 16 de desembre de 2025 a les 10:41h

Maria Mercè Martorell, líder del grup del Partit Popular a Tarragona, s'ha reunit amb la Plataforma Prollevant al centre Cívic Monnars.

 

L'alcaldable popular ha volgut conèixer de primera mà la situació i ha volgut donar la seva posició respecte al macroalberg juvenil de la Ciutat Residencial, mostrant el seu rebuig a la seva construcció i proposant algunes alternatives públiques que donin més qualitat de vida als veïns de Llevant i de Tarragona.

 

Des de la Plataforma han volgut agrair a Martorell la seva visita en aquesta segona reunió que han organitzat per conèixer les opinions dels diferents grups polítics de Tarragona.

 

Maria Mercè Martorell també ha explicat a través del seu compte de Twitter els resultats de la reunió: "Hem pogut explicar el nostre projecte polític i hem escoltat les seves demandes". 

 A més, ha tornat a deixar clar que el PP de Tarragona rebutja "la construcció d'un macroalberg juvenil a la Ciutat Residencial".
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit