La Llar de Jubilats de Creixell ha celebrat aquest divendres el seu 34è aniversari amb una trobada festiva a la Masia del Pla, al Pla de Santa Maria (Alt Camp), que ha aplegat 120 socis i sòcies de l’entitat.
La jornada ha estat marcada per un ambient de germanor i convivència, en una cita molt especial per als membres de la Llar, que un any més han volgut commemorar plegats aquesta data tan significativa.
La celebració ha comptat amb la presència de l’alcaldessa de Creixell, Montserrat Muñoz, i dels regidors Francesc Sentís i Jaime Serret, que han volgut acompanyar els assistents i compartir amb ells aquesta jornada festiva.
Des de l’Ajuntament de Creixell han volgut felicitar la Llar de Jubilats per aquests 34 anys de trajectòria i per la tasca social i de cohesió que desenvolupa al municipi, tot promovent espais de trobada, participació i convivència entre la gent gran.
