L'Institut Municipal d'Educació organitza la xerrada "Normes i límits"

19 de febrer de 2021 a les 12:57h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

L’Institut Municipal d’Educació de Tarragona (IMET) ofereix per al proper dilluns 22 de febrer la xerrada “Normes i límits”, adreçada bàsicament a famílies que tenen infants que assisteixen a les llars d’infants municipals (és a dir, infants de zero a tres anys), però oberta a tothom que vulgui participar-hi.

 

La xerrada estarà centrada en un tema que genera molts dubtes en les famílies: l’equilibri entre fermesa i afecte en l’educació dels infants. Quan les normes i els límits són eficaços? Com han de ser i per què serveixen les normes segons les edats i característiques dels infants? Aquests i altres interrogants seran abordats per professionals de l’equip psicopedagògic de les llars d’infants municipals, que està format per especialistes que duen a terme un treball multidisciplinar: una psicòloga, una pedagoga, una fisioterapeuta i una mestra.

 

L’activitat es realitzarà de forma telemàtica a partir de les 10 h i s’hi pot assistir gratuïtament connectant-se a l’enllaç de la sala de Zoom.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit