Dimarts, 21 de gener de 2025
És notícia

L’EMT de Tarragona posa en funcionament les línies d’estiu

Avatar photo

L'horari d'estiu s'allargarà fins al 3 de setembre

EMT Tarragona

Des del 24 de juny fins al 3 de setembre l’Empresa de Transports Municipal de Tarragona (EMT) posa en marxa els horaris d’estiu del servei d’autobusos municipal. 

Amb l’inici de la temporada de platges i la finalització del curs acadèmic, es modifiquen els horaris d’algunes línies, adaptant el servei d’autobusos urbans a les necessitats de mobilitat de la població.

Com en altres anys, L’EMT posa en funcionament les línies específiques amb direcció a les platges:

  • L16:    Imperial Tarraco- Platja Arrabassada
  • L161:  La Canonja – Bonavista – Centre – Platja Arrabassada
  • L162:  St. Salvador, SP i SP – Centre – Platja Arrabassada

La línia 16 dona un servei continuat durant tot el dia, connectant la Plaça Imperial Tàrraco amb la Platja Arabassada, on té parada a peu de platja. 

Les línies 161 i 162 connectaran respectivament, d’una banda, la Canonja i Bonavista i, d’altra banda, Sant Salvador i Sant Pere i Sant Pau amb la platja Arrabassada amb 2 anades i 2 tornades directes diàries a l’Arrabassada per tal de poder anar a gaudir el matí o la tarda a la platja.

A aquestes línies d’estiu, se sumen a les línies L-8, L-11, L-12 i L-13 que en el seu itinerari normal, també tenen parades properes a les principals platges de la ciutat.  

HORARIS NOCTURNS DURANT LA NIT DE LA REVETLLA DE SANT JOAN  

Per tal de gaudir d’una forma segura de la revetlla de Sant Joan, recordem que L’EMT disposa de les següents línies nocturnes de cap de setmana:

  • L71: Pl.Imp.Tàrraco – St. Pere i St. Pau – St. Salvador
  • L72: Pl.Imp.Tàrraco – La Granja – Bonavista – La Canonja
  • L73: Pl.Imp.Tàrraco – Boscos - La Mora
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Collboni afirma que les decisions “es van prendre a Barcelona i des de Barcelona”

Notícia següent

Desmantellen un grup que va fer 17 ‘estafes de l’amor’ o amb falsos anuncis de lloguer

Notícies relacionades