Dimarts, 4 de febrer de 2025
És notícia

L’antic edifici de Caixa Tarragona ja té preu de venda

Avatar photo

Una infraestructura amb una superfície de 6.999 m², amb distribució de 3 subterranis, 6 plantes i 2 àtics

L’edifici número 6 de la Plaça Imperial de Tarragona està en venda. Es tracta de l’antic edifici de Caixa Tarragona que va tancar l’any 2020.

La seu es va inaugurar l’any 1975 com a seu de la Caja Ahorros Provincial de Tarragona i després va albergar les oficines de Caixa Tarragona. Més tard, aquesta entitat es va fusionar amb Caixa Catalunya i Caixa Manresa, per la qual cosa els seus treballadors van acabar desplaçant-se a Barcelona.

L’edifici es va tancar l’any 2020 i actualment es troba en un estat avançat de degradació. A l’exterior es poden veure les portes tapiades, brutícia i diferents cartells publicitaris.

L’edifici costa ni més ni menys que 9.500.000 d’euros. Una infraestructura amb una superfície de 6.999 m², amb distribució de 3 subterranis, 6 plantes i 2 àtics. Un edifici ideal per construir un centre comercial, pisos residencials, oficines o un hotel.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La piscina nova de Torredembarra obre per a nedadors i clubs de natació

Notícia següent

L’entitat el Cercle Artístic de Manresa organitzarà la Festa de la Llum 2024

Notícies relacionades