L’alcalde visita la seu de Creu Roja a Salou

19 de novembre de 2021 a les 12:27h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

L’alcalde de Salou, Pere Granados, va visitar, aquest dimecres passat, la seu de Creu Roja a Salou. Es va trobar amb el president de Creu Roja a Catalunya, Josep Quitet; el president provincial de Creu Roja a Tarragona, Ramon Grau; la coordinadora provincial de Creu Roja a Tarragona, Anna Sabaté; i la referent del Punt d’Atenció de Creu Roja de Salou, Marina Peláez.

També hi van ser presents la regidora de Benestar, Serveis Socials i Igualtat, Estela Baeza; i el regidor de Participació Ciutadana, Hèctor Maiquez; així com diversos voluntaris/àries de l’entitat salouenca.

L’alcalde va adreçar a totes les persones voluntàries unes paraules d’agraïment per la tasca altruista que realitzen, cada dia, per ajudar i donar suport a les famílies del municipi, en les seves necessitats més bàsiques.

Granados també va posar en valor “el gran suport i coordinació que rep Creu Roja Salou, des de la seu provincial de Tarragona”. I va anunciar que, des de l’Ajuntament, s’està treballant per tal de traslladar, properament, la seu actual a un espai definitiu, per garantir unes condicions òptimes per a la labor de l’entitat.

Per la seva banda, la regidora de Benestar, Serveis Socials i Igualtat, Estela Baeza, va assenyalar que la funció de Creu Roja al municipi “ha estat clau per a la gestió de la crisi econòmica causada per la COVID-19”; i va destacar l’estreta col·laboració amb l’àrea.

També va voler felicitar a la referent de CR Salou, Marina Peláez, i  a tot l'equip de voluntariat, per la seva implicació i dedicació cap a la ciutadania de Salou, i els va encoratjar “a seguir treballant i continuar creixent”.

Actualment, Creu Roja Salou dona suport a unes 150 famílies, totes elles derivades de Serveis Socials; i compta amb l’ajut de 43 persones voluntàries. Cal dir que el nombre de persones ateses s’ha vist incrementat per les conseqüències de la pandèmia de la COVID-19.

La referent del Punt d’Atenció de Creu Roja de Salou, Marina Peláez, va explicar que “tot i les dificultats, podem concloure que el balanç és positiu, pel què fa la feina realitzada. La pandèmia ha deixat aparcats alguns projectes que són necessaris i que s'intentaran engegar al 2022”.

Des del punt d'atenció salouenc es duen a terme projectes diversos: des de suport a infants i joves en situació vulnerable; entrega d'aliments; sensibilització i formació en diferents matèries (com ara el medi ambient, violència de gènere o hàbits de vida saludable); i acompanyament a la gent gran (servei de teleassistència, reducció de la bretxa digital, suport en temes sociosanitaris, etc.), entre d'altres.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit