Dissabte, 31 de maig de 2025
És notícia

Els veïns d’Altafulla ja poden demanar els abonaments d’estiu per la Zona d’Estacionament Regulat

Avatar photo
L’objectiu d’aquesta mesura al barri marítim és millorar la mobilitat, la rotació de vehicles i facilitar l’estacionament
Imatge recurs d’un parquímetre. Foto CEDIDA

L’Ajuntament d’Altafulla informa que ja es poden sol·licitar els abonaments de temporada per a la nova Zona d’Estacionament Regulat (ZER), que entrarà en funcionament l’1 de juliol de 2025 al barri marítim i que compta amb unes 800 places.

Aquesta mesura té com a objectiu millorar la mobilitat, afavorir la rotació de vehicles i facilitar l’estacionament als residents i visitants habituals.

Les famílies titulars d’un IBI amb habitatge dins la zona regulada poden sol·licitar abonaments de temporada amb un cost de 15 € cadascun.

Per a la resta d’usuaris, el pagament es farà directament als parquímetres de la zona o mitjançant l’aplicació mòbil “Mot Aparcar”.

Per garantir la recepció de les targetes d’aparcament personalitzades abans de l’entrada en funcionament de la ZER, es recomana tramitar les sol·licituds abans del 15 de juny.

Les sol·licituds s’han de gestionar a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Altafulla: https://altafulla.eadministracio.cat/info.1.

Qui estarà exempt del pagament?

Els veïns i veïnes que paguin l’impost de circulació del seu vehicle a l’Ajuntament d’Altafulla estaran exempts del pagament a la zona regulada, sempre que facin ús del distintiu corresponent. Aquest distintiu s’enviarà durant el mes de juny als domicilis dels titulars, sense cap cost.

Per a més informació, podeu consultar el web de l’Ajuntament d’Altafulla: www.altafulla.cat/mobilitat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
ple municipal Lleida

El ple de la Paeria de Lleida aprova la licitació de la nova concessió de l’Aula de Teatre

Notícia següent
Banc dels Aliments Lleida

El Banc dels Aliments de les Comarques de Lleida compra 5.382 bolquers gràcies a la iniciativa ‘+ que una Rosa’

Notícies relacionades