Dimarts, 22 d'abril de 2025
És notícia

PEREsonal: Un espectacle de màgia per a tota la família a Altafulla

Avatar photo
El prestigiós mag català, Pere Rafart, arriba al Casal Cultural la Violeta d’Altafulla el pròxim 16 de novembre

El prestigiós mag català Pere Rafart arriba a La Violeta d’Altafulla amb el seu espectacle ‘PEREsonal’, un xou dissenyat per a tota la família on mostra alguns dels seus millors trucs i efectes originals. Aquest show destaca per la seva combinació única d’il·lusionisme, humor i interacció, que fa que el públic esdevingui part de la màgia en tot moment.

Pere Rafart, guanyador del Primer Premi Nacional de Màgia i dues vegades subcampió del prestigiós campionat mundial FISM World Championships of Magic, porta al seu públic una selecció d’efectes que ha creat al llarg de la seva carrera. L’espectacle no només ofereix un recorregut pels millors trucs d’aquest il·lusionista, sinó que també aconsegueix captivar a grans i petits amb una proposta dinàmica, divertida i sorprenent.

La cita serà el 16 de novembre de 2024, a les 19:30 hores, al Casal Cultural la Violeta d’Altafulla. L’entrada té un cost d’entre 2,50€ i 5€, i es poden comprar a la pàgina web de La Violeta.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Catalunya registra el millor octubre en ocupació i el menor atur des de 2007

Notícia següent

Un ancià mor ofegat a la piscina d’un hotel

Notícies relacionades