Dissabte, 8 de febrer de 2025
És notícia

S’inicia una campanya de control de vianants a Torredembarra

Avatar photo
Es posarà especial cura a combatre les infraccions i les conductes de risc dels conductors
Un cotxe en un pas de vianants

Del 3 al 9 de febrer, la Policia Local de Torredembarra durà a terme una campanya de control de vianants, coordinada des del Servei Català de Trànsit i d’àmbit català.

Durant aquesta campanya, es posarà especial cura a combatre les infraccions i les conductes de risc dels conductors dels diferents tipus de vehicles que posin en perill la integritat dels vianants. Alhora, es vetllarà per lluitar contra la indisciplina en el respecte als semàfors i els passos de vianants i es faran controls preventius dels encreuaments incorrectes per part dels vianants.

També s’incidirà en les conductes antireglamentàries que impliquin un comportament que entorpeixi indegudament la circulació i que originin perjudicis o molèsties innecessàries a les persones.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un jove de 23 anys crema 15 contenidors a la Seu d’Urgell

Notícia següent
Xavier Espot i Gerard Piqué

Espot acusa Piqué de mentir i de “promeses que no s’han materialitzat”

Notícies relacionades