Arran de les peticions fetes pel personal del Complex Educatiu que segueix treballant durant el mes d’agost, i a diferència d’altres anys, la línia 42 continuarà donant servei durant aquest mes d’agost.
La línia 42 que fa el trajecte des de Pere Martell fins al Complex Educatiu de Tarragona, passant pel polígon Industrial Francolí i el Tanatori, continuarà tenint els mateixos horaris de freqüència de pas habituals.
Sonia Orts, presidenta de l’EMT, destaca que “des de l’escolta de les peticions fetes per als usuaris i les usuàries, el servei de l’empresa municipal d’autobusos de Tarragona treballa per donar la màxima cobertura a les necessitats canviants de la ciutat, sempre amb l’adequació dels recursos disponibles de l’empresa”.
Podeu consultar el detall de línies i freqüències de pas al web EMTaambtu o a través de l’APP ETmou.