Divendres, 17 de gener de 2025
És notícia

La Jove Orquestra Simfònica de la Diputació toca a Salou i Amposta

Avatar photo

Seran dos concerts de tarda i gratuïts aquests pròxims dissabte i diumenge

La Jove Orquestra Simfònica de la Diputació de Tarragona (JOSDT), integrada per alumnat dels tres conservatoris de la Diputació a Reus, Tarragona i Tortosa, ofereix dos concerts aquest cap de setmana, dissabte 15 de juliol al Teatre Auditori de Salou (TAS) i diumenge 16 de juliol a l’Auditori de la Unió Filharmònica d’Amposta, tots dos a les set de la tarda i gratuïts.

 

El director convidat per aquesta edició de la Jove Orquestra Simfònica de la Diputació és el basc Diego Martín-Etxebarria, director principal resident del Teatre de l’òpera de Chemnitz a Alemanya. Els 65 joves músics que integren l’agrupació musical aprendran amb la pràctica durant els dies de l’estada a Rasquera, que es durà a terme durant la setmana del 10 de juliol. El repertori que treballaran i que oferiran en els dos concerts inclou obres de Juli Garreta, Edward Grieg i de Txaikovski. Tots els concerts seran gratuïts i s’iniciaran a les 19 h.

 

La Jove Orquestra Simfònica de la Diputació és un projecte pedagògic de col·laboració entre els tres centres musicals de la Diputació, que permet a l’alumnat compartir una setmana d’assajos i convivència, a més de viure l’experiència de formar part d’una orquestra. L’alumnat dels conservatoris de Tarragona, Reus i Tortosa treballa conjuntament, sota la direcció d’un reconegut director orquestral, preparant el repertori dels concerts que el cap de setmana ofereixen al públic.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

VÍDEO: Jugant amb una arma, se li dispara i acaba matant un amic

Notícia següent

Parets ret homenatge a 35 esportistes i 11 equips del municipi pels èxits de la temporada 2022-2023

Notícies relacionades