Dimecres, 22 de gener de 2025
És notícia

La Costa Daurada es promociona al mercat francès amb dues accions simultànies

Avatar photo

La Costa Daurada inicia el mes d’octubre amb una intensa promoció al mercat francès. Més concretament, del 3 al 5 d’octubre es duen a terme dues importants accions simultàniament. Així, s’assisteix amb un estand propi a l’IFTM Top Resa, la fira del sector turístic només per a professionals més rellevant de França que es realitza a París. Alhora, els mateixos dies, PortAventura Convention Centre acull la segona edició de “Recontres des CSE”, un workshop on els representants dels treballadors de grans i mitjanes empreses de França duen a terme reunions amb més de 40 expositors del territori.  Aquestes accions de promoció s’emmarquen dins el pla conjunt de promoció turística de la Costa Daurada, amb la participació dels Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona, Salou, Cambrils i Vila-seca, conjuntament amb la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), -l’entitat que representa el 90% de les places d’allotjament de la demarcació-.

El francès és el mercat estranger amb més visitants a la destinació i, aquest any, la seva recuperació ha estat total. Així, durant aquest 2023 a la Costa Daurada, el mercat francès ha realitzat un nombre similar de pernoctacions que les que va dur a terme l’any 2019. Un cop recuperat el mercat, ara l’objectiu d’aquestes accions de promoció a França són les de donar a conèixer a touroperadors, agències de viatges i representants dels treballadors de les grans empreses les novetats que, tant empresaris com Patronats de Turisme, estan treballant ja per a la temporada 2024.

Cinquena assistència a l’IFTM de París

A través del Pla Conjunt de Promoció, la FEHT i els Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada, Salou, Cambrils, Vila-seca, assisteixen per cinquè any a la fira IFTM Top Resa amb un estand propi, un lloc pensat perquè els empresaris i responsables dels patronats de turisme puguin explicar els seus productes i serveis als professionals francesos, establir nous contactes i reforçar els existents. A més d’empresaris, en representació del territori hi ha assistit Pere Granados, alcalde de Salou i president del Patronat Municipal de Turisme de Salou, i Lluïsa Clavé, presidenta del Patronat Municipal de Turisme de Vila-seca. Les empreses que tenen presència a l’estand en aquesta edició són: PortAventura World, Best Hotels, Estival Grup, Oh!tels, Grupo Blaumar, Nautic Parc, Grupo Olympia, Calafell Evasion, entre altres…

PortAventura World, soci estratègic de la FEHT, té una presència destacada a l’estand on el seu equip comercial i també Woody, la famosa mascota del parc, disposa d’un espai per a les seves trobades professionals.

Segona edició del workshop per a CSE a la Costa Daurada

L’altra acció de promoció que també s’està duent a terme del 3 al 5 d’octubre és la segona edició del workshop “Recontres des CSE”, reunions dels Comitès Econòmics i Socials de França, celebrada al PortAventura Convention Centre. Així, més de 500 treballadors electes dels CSE, representants d’unes 250 empreses grans i mitjanes, acudeixen a la Costa Daurada per conèixer la destinació, els seus establiments i els paquets turístics que els poden oferir.

A través del Pla Conjunt de Promoció, la FEHT i els Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada, Salou, Cambrils, Vila-seca, assisteixen al workshop amb un estand propi per tal de reunir-se amb els representants dels CSE i donar-los tota la informació sobre la destinació. Posteriorment, els CSE preparen paquets turístics bonificats per als treballadors i treballadores de les seves empreses.

El pla conjunt de promoció

Aquestes dues accions de promoció s’emmarquen dins del pla conjunt de promoció turística de la Costa Daurada, signat pels Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada, Salou, Cambrils, Vila-seca, conjuntament amb les associacions empresarials turístiques englobades dins la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), -l’entitat que representa el 90% de les places d’allotjament de la demarcació-. Aquesta és una estratègia que busca aplicar els recursos obtinguts provinents de l’impost a les pernoctacions en establiments reglats per impulsar la comercialització i promoció dels productes i els serveis turístics del territori; així com per dinamitzar i reforçar el coneixement de la destinació.

Aquest pla de promoció, iniciat el 2014, té com a objectiu fonamental aplicar una part dels recursos obtinguts provinents de l’impost a les pernoctacions en establiments reglats i és la FEHT l’encarregada de gestionar-lo. Així doncs, des de fa diversos anys, s’han creat unes sinergies molt positives entre el sector públic i el privat per assolir objectius de promoció, tan relatius a la Costa Daurada, com a les poblacions de Salou, Cambrils i Vila-seca, i també dels establiments turístics: hotels, càmpings i apartaments. Per a l’any 2023, el pla té un pressupost de 900.000 euros.

La FEHT, Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona, -l’entitat que representa el 90% de les places d’allotjament de la demarcació- aglutina el sector empresarial de l’allotjament de la província de Tarragona i té com a objectiu principal satisfer les necessitats dels professionals i les empreses d’aquest sector, així com promoure l’àmplia i variada oferta d’allotjament existent en aquesta demarcació. Aquesta acció comercial s’executa en una sinergia exemplar entre el teixit empresarial i el sector públic, la qual cosa representa una col·laboració única a Catalunya.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Clam 2023 presenta una edició amb el millor cinema i convidats extraordinaris

Notícia següent

La cineasta Cèlia Novis estrena a l’Imperial el premiat documental sobre “La Nacional”

Notícies relacionades