Dimecres, 12 de febrer de 2025
És notícia

La Copa de Breaking Ciutat de Tarragona es disputa aquest diumenge

Avatar photo

La Copa de Breaking Ciutat de Tarragona es disputa aquest diumenge, 20 d’agost. Es tracta de la tercera parada del Circuit Català de Breaking. L’esdeveniment tindrà lloc a la Pèrgola del Serrallo. Començarà a les 13h i s’acabarà al voltant de les 20h. La competició pretén presentar el breaking (breakdance), una disciplina de ball esportiu que debutarà com a esport olímpic als Jocs de París de 2024.

El breaking és actualment una de les danses urbanes més practicades al territori català. A la Copa Ciutat de Tarragona hi participaran un centenar de ballarins i ballarines de Catalunya, Espanya i altres països com Itàlia, França, Estats Units o Argentina. Les inscripcions estan pràcticament completes.

Aquest esdeveniment és organitzat per la Comissió Assessora de Breaking de la Federació Catalana de Ball Esportiu, amb la col·laboració de Tarragona Esports.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Roben 400 metres de cable de coure a ple dia en un poble del Camp de Tarragona

Notícia següent

La Diputació de Tarragona subvenciona amb 5.648 euros les actuacions de 2023 d’Altafulla

Notícies relacionades