Tornen els tallers de primers auxilis per l’alumnat de 3r d’ESO als centres de secundària de la Conca

Es duran a terme durant els mesos de gener i de febrer

14 de gener de 2025 a les 21:17h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

L’Oficina Jove de la Conca de Barberà ha coordinat novament els tallers sobre primers auxilis, els quals engloben la prevenció d’accidents i les conductes de risc, a l’alumnat de 3r d'ESO dels Centres de Secundària de la comarca i també a l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Atenció a la Dependència.

Un total de 10 xerrades es desenvoluparan durant els mesos de gener i de febrer, en horari de tutoria i seran impartides pels Bombers de la Generalitat. Als centres de secundària de Montblanc les duran a terme Jordi Garrido, Xavier Torrell i Benji Ceperuelo; al centre de secundària de l’Espluga, Toni Morlans, i al centre de secundària de Santa Coloma, en David Bartolí i el Jose Moreno.

Les xerrades-taller són molt participatives amb exemples pràctics per fomentar els primers auxilis i resoldre possibles accidents que puguin esdevenir-se a l’entorn més quotidià dels joves.

Aquesta activitat és una de les més veteranes de l’Oficina de Jove de la Conca amb més de 20 anys de trajectòria.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit