La Fira de la Cervesa Artesana torna a l'Espluga de Francolí

El pàrquing del pavelló del Casal comptarà amb els productors de cervesa, productes gastronòmics i música en directe

16 de setembre de 2024 a les 13:22h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

L'Espluga de Francolí celebrarà aquest dissabte, 21 de setembre, la vuitena edició de la Fira de la Cervesa Artesana i dels Elaboradors Locals. L'esdeveniment, que tindrà lloc al pàrquing del pavelló del Casal, manté l'emplaçament estrenat l'any passat.

La fira comptarà amb la presència de sis productors de cervesa artesana: Cervesa Boixets, Cerveses Ponent, Ona Cervesa, Cervesa La Renaixença, Rotten Brewery i Cervesa Atipik Brew. A més, quatre elaboradors locals - Glòria Xarcuters, Forn de pa de Cal Tullet, Carnisseria Cal Mariquinyo i el Restaurant Gas Garatge - també seran presents oferint una àmplia gamma de productes gastronòmics.

L'esdeveniment s'iniciarà a les 18:00 hores i s'allargarà fins a la matinada, oferint actuacions musicals en directe. Quim Slavat serà el primer a pujar a l'escenari de 19:00 a 20:00 hores, seguit del grup Slowly Duet, que actuarà de 21:00 a 22:30 hores. La festa culminarà amb la sessió de DJ GO ON, que animarà la nit de 22:30 fins a les 00:30 hores.

Al preu de 2 euros es podrà adquirir un got per a realitzar les degustacions.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit