La Canonja

La nova marca turística de la Canonja: “Redescobreix-la”

Una nova marca turística que dona identitat i una imatge moderna “que transmet els valors turístics i d’atracció de la Canonja”

L’edifici Època ha estat testimoni de la presentació de la creació de la nova marca turística de la Canonja. El municipi de Roc Muñoz aposta així per expandir-se al turisme amb la nova imatge.

La Canonja vol aprofitar la seva situació geogràfica, estant enmig de l’eix de la Costa Daurada i Tarragona-Reus. La regidora Lucía López, que s’encarrega de la regidoria d’Indústria i Turisme, creu que s’han d’establir sinergies amb qui té al costat i que la seva regidoria, recentment creada, ara ja té tot el sentit del món. Perquè no només el turisme és la costa, hi ha una gran oferta gastronòmica a tot el territori, una riquesa vitivinícola molt gran amb set denominacions d’origen i més. I ara, la Canonja, treballa per desestacionalitzar el municipi i fer soroll, tenint una personalitat única.

Un dels grans motius de la creació d’aquesta marca turística, a més a més, és la pròxima inauguració del Centre d’Interpretació del Jaciment Arqueològic de la Boella.

L’alcalde, per la seva banda, s’ha mostrat molt satisfet per aquesta nova marca. Ha explicat que volia donar-li forma al turisme i, enlaira el Museu del Mamut, qui donarà un impuls a tot això. Per ell, aquest és un repte apassionant. Demana als representants de les entitats que han d’anar tots junts en aquest nou viatge.

La creació de la marca de la Canonja

En la creació de la marca, s’han inspirat en ser un municipi “Family-friendly”; una marca amb caràcter cultural i històric girant al voltant del Museu del Mamut; establint-se també com a municipi mediterrani rural i sent un municipi sorpresa, un municipi per descobrir.

Creant-ho tot, han volgut fer una marca amb substància, que comunica. Volen gravar en la ment dels consumidors una imatge acoloria, positiva, alegre i confiada.

A nivell creatiu, tot el lettering s’ha dibuixat a mà, per tenir una tipografia única. A través dels colors, volen transmetre tots els valors anteriorment anomenats: caràcter cultural, recorregut, municipi sorpresa, etc.

Tags: La Canonja
Sergio Lahoz

Graduat en Comunicació per la Universitat Oberta de Catalunya. Redactor i encarregat de l'estratègia de contingut.

Missatges recents

Sant Julià de Lòria dona el tret de sortida a la 16a Ruta de la tapa

Sant Julià de Lòria ha donat la benvinguda aquest dimecres a la 16a edició de la Ruta de la tapa,…

5 hores fa

Tarragona acull el VIII Fòrum de Viles Florides

Aquest divendres 9 de maig Tarragona serà la seu del VIII Fòrum de Viles Florides, una trobada de referència per…

5 hores fa

Torna la Festa dels Contes al nucli antic de Calafell

L’Ajuntament de Calafell organitza la segona edició de la Festa dels Contes, que, sota el nom “Vet aquí un gat”,…

5 hores fa

Neix la Comissió Municipal de Festes de Cunit

El passat 5 de maig al vespre, es va celebrar la reunió constitutiva de la Comissió Municipal de Festes de…

5 hores fa

L’Estenedor de Cambrils ofereix 29 activitats per a joves aquest estiu

El programa L’Estenedor del Departament de Joventut de l’Ajuntament de Cambrils per la temporada d’estiu ofereix 29 activitats per a…

5 hores fa

La C-55 canvia per sempre: 23 milions d’euros i 5 anys d’obres fins al 2030

La carretera C-55, coneguda també com a Eix del Cardener, canviarà per sempre en els pròxims anys després d'una inversió…

5 hores fa

Esta web utiliza cookies.