Tal com diu la consellera Vidal, “no estem contents amb el nivell de neteja que té la nostra ciutat, Tarragona no està neta”.
Aquest nou contracte arriba després que portés 20 anys prorrogat, i on quatre empreses han presentat la seva oferta al lot 1 per al concurs públic del nou contracte de la brossa. L’empresa guanyadora, que s’ha sabut aquest dilluns, també s’encarregarà del transport i la recollida de residus urbans, així com de la informació i educació mediambiental i la neteja de les platges i solars.
“Tarragona és una ciutat que té patrimoni, platges… I ha d’estar en unes condicions òptimes de neteja. Guanyarem en neteja, fent de la nostra ciutat una ciutat més amable i més accessible per a tothom”, afirma Vidal.