Un jugador del Barça visita una mítica botiga de Tarragona

El defensa francès ha visitat Tarragona aquest matí de dilluns

03 de febrer de 2025 a les 16:26h

El defensa del FC Barcelona, Jules Koundé, ha sorprès veïns i aficionats de Tarragona en una visita aquest matí de dilluns a la botiga històrica Sports Catedral, situada al número 44 del carrer Major de la ciutat i que es dedica a la venda de roba, material i calçat esportiu. Ha estat la mateixa botiga qui ha agraït al blaugrana la seva visita a través de les seves xarxes socials.

No és la primera vegada que se'l veu fent turisme per Catalunya

El jugador francès ja va visitar Montserrat fa uns mesos i es va fotografiar al voltant del santuari. A més, durant la seva estada va aprofitar per descobrir el museu d'art de l'Abadia de Montserrat, un espai cultural de gran rellevància.

Per completar l'experiència, el futbolista va pujar al funicular de Sant Joan, que el va portar fins als 1.000 metres d'altura, des d'on va poder gaudir d'una panoràmica espectacular de la muntanya i els voltants.

En aquella ocasió, Koundé va acompanyar les imatges amb un missatge en català: "En algun lloc on el sol no s'esvaeix".

Sobre l'autor
Adrià Torres foto
Adrià Torres
Veure biografia
El més llegit