Incendi en un magatzem exterior d'una empresa al Port de Tarragona

29 de gener de 2023 a les 10:45h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Protecció Civil de la Generalitat ha informat de l'incendi d'un magatzem exterior de carbó d'una empresa al Port de Tarragona i ha activat la prealerta del pla especial d'emergència exterior del sector químic (PLASEQTA).

El foc s'ha declarat aquest diumenge de bon matí a la companyia Euroports Ibèrica, al moll de Castella, i el port tarragoní ha activat el seu pla d'autoprotecció en nivell 1.

Els Bombers de la Generalitat s'hi han desplaçat amb sis dotacions i han precisat que l'incendi ha cremat una cinta transportadora de carbó, s'ha pogut controlar ràpidament i no ha provocat ferits. Pels voltants de les 09.00 hores del matí, l'incendi s'ha donat per extingit i Protecció Civil ha desactivat la prealerta del PLASEQTA.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit