Després de la pregunta al Govern per la implantació elèctrica en les àrees de servei de l’AP7 al seu pas per Tarragona el diputat per Tarragona Pere Huguet ha obtingut la següent resposta:
“L’explotació de les àrees de servei de l’autopista AP-7 en el tram entre la frontera francesa i Alacant, revertida en els seus diferents trams a l’Administració, es troben concessionàries amb diferents tipologies de contractes, ja sigui de concessió de serveis amb una durada de cinc anys (tram Tarragona – Alacant) o mitjançant contractes mixtos de serveis de conservació i concessió de les instal·lacions (Tram Davantera francesa – Tarragona) amb una durada màxima igualment de cinc anys.
En el compliment dels esmentats contractes es troben compromeses per les concessionàries diferents tipologies d’instal·lació de punts de recàrrega que, majoritàriament, ja es troben aprovades per part de la Direcció General de Carreteres del Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible, que han de posar-se en funcionament en el menor termini possible i, en qualsevol cas, durant el termini de durada dels diferents contractes.”
El diputat Huguet lamenta que una vegada més Tarragona està en la cua dels compromisos del Govern del Sr. Sánchez, ja que els punts de recàrrega de Tarragona encara estan pendents d’aprovació, per contracte de concessió.
Pere Huguet afirma que no només estarà a sobre del Govern pel que fa a la implantació de la càrrega elèctrica en les àrees de servei de l’AP-7 al seu pas per Tarragona, que des de la seva liberalització sofreix una falta de manteniment, alta sinistralitat i entrades i sortides que no es corresponen amb la intensitat de trànsit, sinó que també qüestionarà la falta de condicionament dels accessos a la ciutat, que està forçant als conductors a circular pel centre.