Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
La Guàrdia Urbana ha recuperat 608 metres de cablejat elèctric que presumptament haurien estat sostrets. El diumenge a la nit, una patrulla de la policia tarragonina va aturar un vehicle, a l’antiga N-340 abans d’arribar al barri d’Icomar, a les 23.50 en el qual hi viatjaven dues persones.
Els agents van identificar els dos ocupants, dos homes amb diversos antecedents policials, i van escorcollar el vehicle. Durant aquesta acció, es van localitzar més de 600 metres de cablejat elèctric, de diferents mides i repartits en diferents bobines, i un grup soldador portàtil. Els dos homes no van poder demostrar d’on provenia tot aquest material que transportaven i per aquest motiu va ser intervingut cautelarment, ja que podria haver estat sostret. La policia tarragonina està fent les gestions oportunes per aclarir d'un prové tot el cablejat.
A banda, davant de les sospites que el conductor (34 anys) pogués estar conduint sota els efectes de l’alcohol, se li va fer la prova i el resultat va ser positiu, 0,49 ml/g. Per aquest motiu, l’home va ser denunciat.