Diumenge, 26 de gener de 2025
És notícia

Gran èxit de l’onzena edició de Tarragona Impulsa

Avatar photo

Ahir dimecres 29 de novembre a la Sala Eutyches del Palau Firal i de Congressos es va dur a terme l’onzena jornada Tarragona Impulsa, un esdeveniment que s’ha convertit en una referència en l’àmbit de l’ocupació, la formació i l’emprenedoria des del seu inici l’any 2012.

L’edició d’enguany va girar entorn de la fusió entre la intel·ligència artificial i les competències emocionals humanes, d’on en deriva el títol de l’acte Artificial Emocional. A la jornada, que va acollir uns 250 participants, hi va assistir la consellera de Comerç, Turisme i Promoció Econòmica, Montse Adán.

A més, es van poder escoltar diverses xerrades, sobre les emocions artificials, la transformació digital i la sostenibilitat empresarial, elements essencials en el món laboral actual i d’altres persones que van passar pels programes de Tarragona Impulsa de manera exitosa i van compartir les seves experiències.

Xavier Mercet, expert en estratègia i innovació, es va encarregar de la conferència inaugural “Esquivar la mediocritat”.

En finalitzar la conferència inaugural, del Xavier Marcet va arribar el moment de les activitats paral·leles que van donar als participants l’oportunitat d’immersió en temes específics, des de la relació entre la intel·ligència artificial i l’educació amb en Gerard Farrés fins a la transformació digital a càrrec de l’Imma Peréz i les emocions artificials amb l’Alicia González.

Els casos d’èxit dins els àmbits d’Ocupació, Formació i Emprenedoria, destacant les històries inspiradores de participants que han prosperat gràcies als programes de Tarragona Impulsa, van començar amb grans aplaudiments a tot l’auditori i una molt bona acollida i interès per conèixer les experiències.

La jornada va cloure amb la intervenció de l’Albert Cañigueral, explorador i divulgador que va oferir la seva mirada sobre els impactes socials i econòmics de les innovacions digitals en el món laboral.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’escriptora Olga Xirinacs, doctora honoris causa per la URV

Notícia següent

Es designa Granollers per coordinar la Xarxa de Ciutats Educadores

Notícies relacionades