Dissabte, 15 de febrer de 2025
És notícia

Gran Caminada Popular a la Pobla de Mafumet el 30 de setembre

Avatar photo

La Pobla de Mafumet està ultimant els detalls per a la gran jornada esportiva que tindrà lloc al municipi durant la tarda del 30 de setembre. Aquell dia, els aficionats al duatló tenen una cita amb la dotzena edició de la prova de l’especialitat al municipi pobletà, en una prova emmarcada en el Just Tri, el circuit de triatló més gran de Catalunya.

Com de costum, la prova estarà organitzada conjuntament per Running Solutions i l’Ajuntament pobletà. Enguany, a més, la cita arriba amb grans novetats, ja que a la tradicional prova de duatló s’hi sumen dues modalitats esportives més: d’una banda, el trail, amb un interessant recorregut de 9 km per  l’entorn del poble.

I d’una altra banda, la caminada popular, també amb 9 quilòmetres de traçat i que  s’ofereix com una opció per a tots els públics. Així mateix i com de costum, també està prevista la realització d’una cursa infantil oberta a la participació de tots els infants.

Pel que fa a les inscripcions, l’organització ha fixat un preu de 16 € per a l’obtenció de dorsal en la modalitat de trail, mentre que el duatló té un preu de 19 € en modalitat individual, i de 29 € per a la  competició de relleu per parelles.

Pel que fa a la caminada, és gratuïta i només cal confirmar la inscripció amb antelació. En tots els casos, les persones participants rebran diferents obsequis, com  ara bossa d’avituallament i accés a la posterior botifarrada, barra de begudes i animació musical amb  què es clourà la trobada esportiva. En el cas de les modalitats de pagament, a més, tots els inscrits  rebran també una samarreta tècnica i la foto d’arribada a meta.

Les persones interessades poden apuntar-se a aquesta gran jornada esportiva a través dels enllaços  web https://justri.es/duatlo-la-pobla/, per a aquells que vulguin competir al duatló o al trail; o bé a través  de https://justri.es/caminada/, per als qui optin per a la caminada.

D’altra banda, cal recordar que la recollida de dorsals, l’entrega d’obsequis d’inscripció (bossa del  participant) i el check in de la bicicleta es farà en la franja horària de 15 a 16.30 h, mentre que el Duatló  donarà inici a partir de les 17 h i el trail i trekking ho faran a les 19 h. Una hora després donarà inici  l’acte de lliurament de premis als millors competidors.

Amb aquesta iniciativa, la Pobla de Mafumet segueix apostant clarament pel foment de la pràctica  esportiva com a camí cap a un estil de vida saludable. L’habitual oferta d’instal·lacions i modalitats  esportives que poden ser practicades al municipi, es veu completada amb l’organització d’iniciatives  consolidades com són la Bicicletada popular, les caminades populars o els campionats de futsal a l’estiu, com el recentment disputat Pobletans League, o aquest Duatló ja plenament consolidat en el  calendari esportiu del nostre territori.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Vilafranca convoca subvencions per a la rehabilitació energètica d’habitatges

Notícia següent

Esplugues engega una subvenció de 100 € per al pagament de l’IBI

Notícies relacionades