El Golf Costa Daurada rep la visita de 40 alumnes de l'EUSES

Els joves de l'Escola Universitària de la Salut i l’Esport van conèixer l'oferta esportiva i el model de gestió i estratègia

16 de novembre de 2024 a les 19:11h

Un grup de 40 alumnes de l’Escola Universitària de la Salut i l’Esport, EUSES, centre adscrit a la Universitat Rovira i Virgili, URV, han visitat el Golf Costa Daurada, on han estat rebuts per Marcos Meury, director; Xavi Pueyo, director de Pàdel, Tennis i DiR i Gerard Sarlé, responsable de Pàdel, que els han posat al dia de l’àmplia oferta esportiva del Club, així com del model de gestió i estratègia que ha convertit al Golf Costa Daurada en tot un referent al Sud de Catalunya.

Els estudiants, de quart en el Grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport, acompanyats per Xavier Nadal, director de l’EUSES, i Ramon Cuadrat, gerent del Patronat d'Esports de Tarragona i professor de l’Escola Universitària, han aprofitat per visitar les instal·lacions del Golf Costa Daurada, conèixer els plans d’expansió i prendre part en un bateig de golf.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit