Golf Costa Daurada ha incorporat una nova secció de Bridge amb l’objectiu de reforçar l’activitat social del club i ampliar el ventall de serveis adreçats als socis.
La nova proposta està oberta a tots els interessats i es desenvoluparà cada divendres, de 17.00 h a 19.30 h.
Un joc de cartes amb projecció internacional
El bridge és un joc de cartes que exigeix agilitat mental i que, a més, és un esport reconegut pel Comitè Olímpic Internacional. Milions de persones el practiquen arreu del món, tant en clubs i tornejos com en línia o en trobades amb amics, fet que l’ha convertit en un dels jocs de cartes més populars del planeta.
Resposta a una demanda creixent
Amb aquesta nova secció, Golf Costa Daurada pretén donar resposta a una demanda creixent per practicar aquesta activitat al club i, al mateix temps, continuar ampliant la seva oferta d’activitats i serveis per als socis.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
