El Nàstic de Tarragona va salvar-se in extremis del descens de categoria en l'últim partit gràcies a l'empat contra l'Hércules CF. Tot i això, el club i l'afició exigeixen canvis immediats i després d'acomiadar-se dels cedits, el dimarts dia 19 de maig l'accionista Fredrik Wester va anunciar que abandonava el Consell d'Administració. D'aquesta forma, els dos fronts d'accionistes majoritaris deixen d'anar pel mateix camí i l'accionista suec ha confirmat avui que presentarà pròximament el seu projecte pel futur del club grana.
"Estimats Nastiquers, malgrat el silenci d'aquests dies he continuat treballant intensament amb el meu equip. Aviat us explicaré per què. En breu convocaré una roda de premsa a Tarragona per presentar-vos el meu projecte per al futur del Nàstic. Vull que ho sentiu de primera mà", ha explicat Fredrik Wester al seu compte d'X. A més, l'accionista també ha confirmat que habilitarà un correu electrònic perquè els aficionats puguin compartir les seves opinions i propostes, tancant el missatge amb una clara declaració d'intencions: "Aquest club és vostre. Força Nàstic!".
Estimats Nastiquers, malgrat el silenci d'aquests dies he continuat treballant intensament amb el meu equip. Aviat us explicaré per què. 🔴⚪
— Fredrik Wester (@TheWesterFront) June 2, 2026
(1/3)
Fredrik Wester: "Aquest club és vostre. Força Nàstic!"
Segons va explicar Fredrik Wester al Diari de Tarragona l'any 2023, la seva intenció no era ser president del Nàstic. Tot i això, després d'una temporada molt complicada, l'empresari suec podria haver-hi canviat d'opinió, la qual cosa es desvetllarà en la seva pròxima roda de premsa.
Igualment, amb la separació dels dos fronts, l'actual Consell d'Administració acumula el 43,39% del club, mentre que Fredrik Wester es posiciona com el màxim accionista a títol individual amb el 41,64%. D'aquesta forma, el 7,91% dels socis minoritaris i el 7,07% de l'Ajuntament de Tarragona podria jugar un paper fonamental en el futur del Nàstic de Tarragona. Tot i això, el club grana necessita solucions immediates per començar a planificar una nova temporada a Primera Federació que en aquests moments està sense entrenador signat, sense director esportiu i amb un gran gruix de jugadors que també acaben contracte el pròxim 30 de juny i encara no haurien acordat la renovació.