Dimarts, 22 d'abril de 2025
És notícia

Finalitzen les obres del Centre d’Atenció al Client a l’estació d’autobusos de Tarragona

Avatar photo
Aquesta actuació s’emmarca en el procés engegat per l’EMT per a millorar els Centres d’Atenció al Client

Aquest dimarts 3 de setembre s’obre el Centre d’Atenció al Client Tarraco (ubicat a l’estació d’autobusos) després d’un mes i mig de treballs en el marc d’un projecte de millora dels centres d’atenció al client.

D’entre les principals actuacions que s’han dut a terme destaquen l’ampliació de l’oficina i la instal·lació d’un gestor de torns que permet entendre millor les necessitats dels usuaris. D’aquesta manera, també es millora la qualitat dels llocs de treball del personal.

Aquestes obres de millora s’emmarquen en un procés de millora impulsat per l’Empresa Municipal de Transports de Tarragona amb l’objectiu de dotar amb millors mitjans per a una atenció més còmoda, ràpida i eficaç a les persones usuàries.

L’horari d’atenció al client del CAC Tarraco és de dilluns a dijous de 8.15 h a 18.30 h i els divendres de 8.15 h a 15.30 h. I l’horari del CAC Massanés (c / Massanés, 14) és de dilluns a divendres de 8.15 h a 14.30 h.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

2 nens de 10 i 11 anys ingressats en caure de 10 metres en una festa d’aniversari

Notícia següent

Badalona i la FAVB signen el nou conveni per al suport a l’associacionisme veïnal

Notícies relacionades