Finalitzen les obres de l’avinguda de la Verge de Montserrat a Vila-seca

Les obres han tingut un cost de 479.312,73 € amb càrrec al pressupost municipal

07 d'agost de 2025 a les 14:58h

L’Ajuntament de Vila-seca ha donat per finalitzades les obres de l’avinguda de la Verge de Montserrat i del carrer d’Antoni Gaudí, que es van iniciar el passat mes de març. Aquestes obres han consistit en la renovació de la xarxa municipal de clavegueram i les escomeses particulars de tots els edificis, així com la renovació de la xarxa d’aigües pluvials i de la xarxa d’aigua potable

Aquests treballs també han servit per a millorar l’accessibilitat de les voreres del carrer d’Antoni Gaudí  i en total s’han adequat un total de 9 passos de vianants per a persones amb mobilitat reduïda amb els seus corresponents guals (7 pertanyen a l’avinguda de la Verge de Montserrat i 2 al carrer d’Antoni Gaudí). D’aquesta manera, es facilita al màxim la mobilitat de les persones, sobretot d’aquelles que són usuàries de cadires de rodes o caminadors. 

final obres vila-seca

Les obres han tingut un cost de 479.312,73 € amb càrrec al pressupost municipal i han estat finançades amb el Pla ImpulsDipta de la Diputació de Tarragona, dins del programa d’inversió. 

 

Sobre l'autor
Maria Lorenzo foto
Maria Lorenzo
Veure biografia
El més llegit