Aquest matí, el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i els Bombers de la Generalitat han hagut d'acudir d'urgència a la platja del Cristall de Miami Platja per un accident molt greu. Al voltant de les 11:35 hores, una menor de 15 anys estava agafada a una corda o un cable connectat a una moto d'aigua i sobtadament un dels seus peus s'ha quedat atrapat, provocant-li fortes lesions.
Tal com ha avançat el Diari de Tarragona, fins al lloc dels fets s'han traslladat tres ambulàncies i dos dotacions de Bombers del parc de Cambrils per rescatar i evacuar a la jove. A més, s'ha pogut esclarir que era el pare de la víctima qui conduïa la moto d'aigua i no es descarta la possibilitat que a causa de l'accident la jove hagi patit l'amputació de l'extremitat, això encara sense confirmació oficial.
La jove ha estat evacuada a terra ferma i després d'estabilitzar-la els sanitaris l'han traslladat d'urgència a l'hospital Joan XXIII de Tarragona. D'aquesta forma, al migdia l'adolescent de 15 anys ha ingressat ferida molt greu en dependències sanitàries, on continuaria sota control exhaustiu dels metges després d'un accident que ha provocat una gran commoció a la platja del Cristall de Miami Platja.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
