Els Mossos d'Esquadra han detingut tres joves a Montblanc després d’una persecució policial per l’AP-2, iniciada quan el vehicle en què viatjaven no es va aturar en un control situat a l’accés de l’autopista.
Segons ha informat el cos policial, el cotxe va esquivar el dispositiu i va fugir a gran velocitat, fet que va obligar els agents a apartar-se per evitar ser atropellats. Davant la maniobra, es va activar una persecució que va acabar poc després, quan el vehicle va ser localitzat estacionat en una àrea de servei de l’AP-2, en sentit Barcelona.
Un cop interceptats, els tres ocupants van assegurar que no s’havien adonat del control policial i que fugien perquè estaven angoixats per un problema familiar.
Durant l’escorcoll del vehicle, els agents van localitzar una ronyonera amb tres barres d’haixix, amb un pes total de 297 grams, fet que va motivar la detenció dels tres joves per un delicte contra la salut pública. A més, un d’ells també va ser arrestat per resistència i desobediència als agents de l’autoritat.
Els detinguts tenen 25, 22 i 21 anys, són veïns de Balaguer i només un d’ells compta amb antecedents policials. Paral·lelament, un dels joves va ser denunciat per conduir sense permís, mentre que un altre va rebre una sanció administrativa per tinença de substàncies estupefaents.
