Entrades a 3,5 €: la Festa del Cinema torna a Tarragona amb deu sales

La promoció estarà disponible entre els dies 8 i 11 de juny i les entrades es podran adquirir a partir del 3 de juny

07 de maig de 2026 a les 09:40h

La Festa del Cinema torna a les sales d'arreu del país amb entrades disponibles a partir dels 3,5 euros entre el dia 8 i 11 de juny. Com és habitual, els espectadors aprofiten aquesta promoció per veure les millors pel·lícules de la cartellera, per la qual cosa s'espera que hi haurà una gran demanda i fins i tot podria haver-hi sessions on es pengi el cartell de 'no hi ha bitllets'. 

Tal com ha recollit el Diari de Tarragona, en aquesta ocasió hi participaran un total de 320 centres d'arreu del país i la província de Tarragona comptarà amb 10 establiments que s'adheriran a aquesta iniciativa. Tot i això, no serà fins al pròxim dimecres 3 de juny quan es podran adquirir les entrades anticipades tant de forma online com presencial, una data marcada en vermell en el calendari de molts amants del cinema. 

Els cinemes de la província de Tarragona que comptaran amb la Festa del Cinema són: 

  • Ocine Les Gavarres
  • Ocine Vila-seca
  • Cinema Yelmo Parc Central
  • Axion Reus
  • JCA Cinemes Valls
  • Ocine El Vendrell
  • Rambla de l'Art de Cambrils
  • UCC Cinemes Amposta
  • MCB Cinemas Calafell
  • Ocine Roquetes

Tot i això, els termes i condicions de la promoció inclouen que no es poden aplicar altres ofertes o descomptes a les tarifes de 3,5 euros. A més, durant els dies de la Festa del Cinema hi ha sessions que poden tenir un preu lleugerament superior si es tracta d'alguna sala en especial com les 3D, esdeveniments especials, sales VIP o butaques més còmodes. Igualment, com a excepció, els joves de 18 anys que tinguin el Bo Cultural Jove sí que podran utilitzar aquest servei per l'adquisició de les seves entrades per unes jornades que tornaran a omplir totes les sales del territori.