Els municipis de la costa del Baix Gaià es promocionaran a la 44a Fira de Turisme d’Andorra

Avatar photo

Tarragona, Altafulla, Torredembarra, Creixell i Roda de Berà tornaran a unir esforços per a promocionar-se conjuntament sota la marca la Costa del Baix Gaià a la 44a edició de la fira de turisme d’Andorra, que tindrà lloc al recinte del Parc Central d’Andorra la Vella els dies 27,28 i 29 d’octubre. 

Es tracta d’una nova ocasió en què els 5 municipis van de la mà, després dels bons resultats obtinguts a les anteriors fires de turisme de Pamplona, Bilbao i Lyon, realitzades enguany..

 

Els cinc municipis compartiran un estand amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona – Costa Daurada, amb mostradors individuals on oferiran la seva oferta turística diferenciada per cada municipi.

Per altra banda, els i les visitants que s’apropin a l’estand també podran gaudir d’una degustació d’oli verge extra 100% arbequina cedit per la cooperativa Verge de les Neus de la Nou de Gaià, DO Siurana.

 

La fira d’Andorra és una de les fires importants del sector turístic i suposa una bona manera d’accedir a mercats importants per als nostres  municipis de la Costa del Baix Gaià. 

La Fira d’Andorra la Vella té els seus orígens en les antigues fires i mercats de ramaders i pagesos, on els habitants del país es trobaven per a abastir-se de productes alimentaris i productes per a la llar, per poder entrar en el dur hivern pirinenc, on en aquesta època era molt més dificultós desplaçar-se pel país, degut a les condicions meteorològiques adverses.

 

És a principi dels anys 80 quan la Fira inicia un procés de transformació substancial, consolidant-se cap als anys 90, com una de les principals fires multisectorials de l’àmbit pirinenc.

Actualment, la Fira d’Andorra la Vella ocupa uns 12.000 m² i té capacitat per acollir més de 150 expositors, tant d’Andorra com de fora del país, distribuïts en diferents sectors com el turisme, l’oci, l’esport, el lleure, l’automòbil, el comerç, l’alimentació, les institucions públiques i privades, entitats, associacions…

 

Actualment la temàtica principal de la fira gira al voltant del turisme, l’oci, el lleure, l’esport i la vida sana.

Destaca la preséncia de diferents destinacions nacionals i internacionals, agències de viatges, empreses de transport i establiments hotelers.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Tornen els jocs de taula i de rol per a totes les edats a la UdL

Notícia següent

L’Audiència de Barcelona condemna a 13 anys de presó un home que va apunyalar-ne un altre mortalment a Santa Coloma

Notícies relacionades