Els millors pessebres del Morell ja tenen premi

09 de gener de 2023 a les 17:59h

Encara amb el regust de les festes de Nadal, membres de l’Ajuntament del Morell vanlliurar, aquest passat dissabte, els premis del segon concurs de pessebres del municipi.Així, l’alcalde, Eloi Calbet, i les dues regidores de l’àrea de Cultura i Festes, Mònica Casas i M. Jesús Valldosera, van visitar personalment els tres pessebres guanyadors. 

El primer premi ha estat per M. Àngels Aubia Martí, que a casa seva munta unespectacular pessebre on, fins i tot, hi havia una representació a escala d’alguns indrets emblemàtics del Morell, com la parròquia de Sant Martí, o la plaça de la Font. 

El segon premi se l’ha endut M. Pilar Giner Vilarrubí, amb un pessebre ple de detallsque ocupa un lloc preferent al seu menjador, amb el seu cel estrellat, les seves llums, el seu riu i els elements més tradicionals. 

Finalment, el tercer premi ha reconegut el pessebre de la família Trejo Ruiz, en què esnota la mà de l’Abril, el Matías i la Maria. També amb les seves estrelles, casetes fetes a mà amb material reciclat o, fins i tot, un riu fet de paper d’alumini. 

“La ciutadania ha tornat a respondre molt bé, i el concurs ens ha permès entrar a lescases de morellenques i morellencs que viuen intensament aquestesfestes”, destaquenles dues regidores. De fet, pràcticament una quinzena de persones van penjar a les xarxes socials els seus pessebres per compartir-los amb tot el municipi. 

Tal com es va fer en la primera edició, enguany la regidoria també ha considerat oportúque totes les persones participants rebin un petit detall, que ja poden recollir a les oficines del Centre Cultural del Morell, de dilluns a divendres i de 16 a 20 hores. 

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit