Els comerços de Constantí reben formació en promoció a través de les xarxes socials

El curs, que s'està fent online, té una durada de 40 hores i finalitzarà el 9 d'abril.

Estudiant amb el seu ordinadorImatge pròpia

Una dotzena de comerços de Constantí han iniciat un curs de promoció i negoci a través de les xarxes socials. El curs, que s’està fent online, té una durada de 40 hores i finalitzarà el 9 d’abril.

L’objectiu general d’aquest curs és identificar les principals eines de gestió de xarxes socials en les empreses. Els participants del curs coneixeran els diferents tipus de relacions professionals que es poden desenvolupar a través d’Internet, la importància de crear una marca personal i els diferents mecanismes de màrqueting que es poden utilitzar per potenciar les relacions comercials. A més, també s’analitzaran les transformacions generades per les noves tecnologies en l’àmbit empresarial.

El curs permetrà conèixer les eines web 2.0 que permeten realitzar una campanya de màrqueting online i adaptar-les al model de negoci.

Aquest curs és una de les iniciatives que en els darrers anys s’estan impulsant conjuntament des de l’Ajuntament de Constantí i la Unió de Botiguers de Constantí, amb l’objectiu de promocionar i incentivar el comerç local. L’any passat, els comerços locals ja van participar d’un curs d’introducció al món del màrqueting digital.