Bonavista i el Serrallo han estat els barris de prova per provar el sistema de targetes per obrir els contenidors de la brossa.
Els veïns només poden treure la brossa els dimarts, divendres i diumenge. En aquest cas, el problema ben greu és que això també afecta pels comerços.
Des del barri i propietària d’una perruqueria, denuncien que és inviable treure amb la freqüència actual les bosses de brossa. Generen quatre bosses per dia i han d’acumular-ho, afectant això també a bars i restaurants, els quals arribant la calor provocaran malestar pels carrers.
Molts veïns, farts de la situació, es desplacen a la Canonja o Camp clar només per treure les brosses. Això també provoca veure brossa al costat dels contenidors, fora.
Bonavista es disposarà a recollir firmes, sentint-se enganyats per la prova que en cap cas ha funcionat.