El Patronat de Turisme de Salou engegarà la setmana vinent una campanya publicitària a través de diversos mitjans de comunicació d’àmbit català i estatal per tal d’agrair la fidelitat i confiança cap a la destinació per part dels visitants de proximitat, procedents d’arreu de Catalunya, la vall de l’Ebre i Andorra.
En aquest sentit, “tot i les dificultats que hi ha hagut aquest estiu passat amb les circumstàncies derivades de la pandèmia, els visitants de Catalunya, Andorra, Aragó, País Basc, La Rioja i Navarra, entre altres comunitats, que han vingut a gaudir de les seves vacances a Salou, han tingut una actitud exemplar dins del nostre municipi i han respectat les mesures i recomanacions higiènic-sanitàries establertes per fer front a la COVID-19”; per la qual cosa “podem dir que hem estat un municipi turístic net i segur de coronavirus”, segons ha afirmat l’alcalde i president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Granados.
Cal recordar que la capital del turisme de la Costa Daurada ha mantingut un nivell baix de contaminació vírica i ha estat per sota de la mitjana de la província de Tarragona i de la resta de províncies catalanes en nombre de casos positius de COVID-19 diagnosticats.