El Parella de l’Any de Pàdel del Golf Costa Daurada reuneix prop de 120 participants amb un alt nivell competitiu

La prova destaca per la seva singularitat esportiva i social, amb una oferta gastronòmica que acompanya la intensitat dels partits durant quatre dies

14 de juliol de 2026 a les 08:18h

Si preguntéssim a cadascuna de les gairebé 120 persones que han pres part en el torneig Parella de l’Any de pàdel, segurament obtindríem tantes respostes com jugadors. Però, què és el que fa que aquesta cita sigui tan especial? La clau està en la seva capacitat per reflectir la veritable essència del Golf Costa Daurada, una manera única d’entendre tant l’esport com la competició i les relacions personals.

Nivell esportiu i ambient vibrant

Durant els quatre dies que ha durat el torneig, des de les primeres eliminatòries fins a les finals, s’ha pogut gaudir d’un joc d’alt nivell en totes les categories. Els duels han estat molt igualats i el públic no ha deixat d’animar en cap moment, creant una atmosfera intensa i participativa.

Gastronomia al servei dels participants

El pàdel no ha estat l’únic protagonista: la gastronomia també ha tingut un paper fonamental. Els participants han pogut recuperar forces gràcies a una selecció especial de tapes preparades per a l’ocasió. Entre elles destacaven la torrada d'escalivada, els musclos i sípies amb romesco, el pinxo de truita de patata i el pinxo “moruno”, plats que han captivat els paladars assistents.

Resultats destacats del torneig 2026

  • Honor Masculina:
    Campions: Raúl Hernández i Xavi Pueyo.
    Subcampions: Adrià Prigent i Òscar Borràs.
  • Primera Masculina:
    Campions: Alexis Reales i Isaac Sepúlveda.
    Subcampions: Artiom Olivar i Adrià Ferré.
  • Tercera Masculina:
    Campions: Carlos Guillén i Diego Méndez.
    Subcampions: Juanjo Cacho i Roberto Villarreal.
  • Primera Femenina:
    Campiones: Marta Piliego i Pili Vacas.
    Subcampiones: Claudia Centelles i Belén Antón.
  • Tercera Femenina:
    Campiones: Yoli Quintana i Raquel Rodríguez.
    Subcampiones: Eva Santiago i Nati Santiago.
  • Primera Mixta:
    Campions: Maria Álvarez i Joan Pifarré.
    Subcampions: Laura Monné i Albert Olivé.
  • Segona Mixta:
    Campions: Marina Ramírez i Abel Ruiz.
    Subcampions: Berta Vallvé i Pep Mallafré.
  • Tercera Mixta:
    Campions: Mari Tejeda i Víctor Pérez.
    Subcampions: Patricia Lorenzo i Javi Rodríguez.

Dins del marc d’aquest esdeveniment, cal destacar també el suport essencial rebut per part de Pepe Sánchez, director esportiu del Golf Club, així com de Juan Hurtado. Ambdues figures van participar activament en l’elaboració culinària aportant dues tapes estrella per aquesta edició; concretament, Pepe va preparar la torrada d’escalivada, mentre que Juan es va encarregar dels musclos i sípies amb romesco. La seva implicació desinteressada contribueix significativament a fomentar el sentiment d’identificació amb el club, així com a garantir experiències memorables tant pels socis com pels visitants.