El Teatre Auditori del Morell acull, aquesta setmana, una proposta en què el circ es fusiona amb la ciència. Es tracta de Rube, un espectacle de la companyia Alodeyá que transforma l’escenari en una màquina de Rube Goldberg plena d’efectes dominó sorprenents. Amb humor i una gran dosi d’enginy, la proposta combina electromagnetisme, tensions, tirs parabòlics i molt més per demostrar que la física també pot ser espectacular.
Dissabte 22 de març, a les 20 hores, el municipi rebrà aquest innovador espectacle, visual i participatiu, apte que a tots els públics i que no deixarà ningú indiferent. A més, es tracta d’una cita que s’inclou dins de la campanya “Cap butaca buida”, que busca que el 22 de març s’omplin totes les butaques dels teatres de Catalunya, en una jornada que vol convertir el nostre país en capital mundial de les arts escèniques.
La pròxima companyia a pujar a l’escenari serà Las Bestias amb Dirrrty Boys, un true crime teatral que parla de les segones oportunitats i que es podrà veure al Morell divendres 28 de març. Un muntatge que ha rebut Premis Butaca a Millor espectacle de petit format, Millor text, Millor actor revelació i Millor disseny de llums.
Les entrades per a tots els espectacles es poden adquirir a l’oficina del Centre Cultural (de dilluns a divendres, de 16 a 20 h) o en línia a elmorell.koobin.cat. A més, hi ha una venda presencial el mateix dia de cada espectacle (per comprar entrades per a qualsevol espectacle, menys el del mateix dia de la representació) a la taquilla del Teatre Auditori, amb preus ajustats i descomptes especials per a menors de 18 anys.