Un usuari de la xarxa social ‘X’ ha denunciat la vandalització d'un tren a Torredembarra que va provocar retards en l'R15. Segons ha explicat en una publicació acompanyada per dues fotografies de l'incident, els vàndals haurien buidat un extintor dins de la cabina del maquinista amb el tren en marxa.
Els fets podrien haver posat en risc, no només la integritat física i la vida del maquinista, sinó també de tots els passatgers del tren, ja que el comboi podria haver arribat a patir un accident en cas que el maquinista resultés ferit o simplement per la manca de visió de les vies pel fum de l'extintor.
https://twitter.com/charlwhi/status/1763680418191008016Aquesta publicació és una resposta del mateix usuari a un tuit del compte de l'R15 de Rodalies a la mateixa xarxa social, on s'informava de demores en el comboi que cobria el trajecte Estació de França - Riba-roja d'Ebre - Saragossa per “actes vandàlics a Torredembarra dins del mateix tren”.
https://twitter.com/rod15cat/status/1763623288528376050