L’Audiència de Tarragona ha començat a jutjar aquest dimarts, 6 d’octubre, dos homes acusats d’intentar matar dues persones durant una baralla el 21 de desembre de 2024 a la plaça de la Font. Una de les víctimes ha relatat davant del tribunal que un dels processats el va atacar amb una ampolla de vidre trencada després d’un presumpte intent de robatori.
«Amb la botella partida, em va apunyalar al cor directe i mentre quèiem va intentar tallar-me el coll», ha declarat.
Fiscalia demana 19 anys i 9 mesos de presó pels presumptes delictes de temptativa d’homicidi de les dues víctimes i de robatori amb intimidació en grau de temptativa. Les defenses sol·liciten l’absolució.
UN PRESUMPTE INTENT DE ROBATORI I DUES BARALLES
Segons el testimoni de la víctima, l’episodi va començar quan els dos acusats haurien intentat robar-los. Després es va produir una baralla en un bar.
L’enfrontament es va reprendre més tard. En aquesta segona baralla, un dels processats li hauria donat un cop al cap amb una ampolla de vidre. El mateix testimoni ha explicat que, un cop trencada, l’acusat l’hauria utilitzat per apunyalar-lo al pit i intentar ferir-lo al coll mentre queien.
Aquesta és la seqüència exposada per la víctima durant la vista, que el tribunal haurà de valorar juntament amb la resta de proves.
ELS AGENTS VAN INTERVENIR DOS COLLS D’AMPOLLA
Les informacions publicades l’endemà dels fets recollien que els Mossos d’Esquadra havien detingut dos homes de 23 i 25 anys arran de l’agressió.
Un dispositiu conjunt de la policia catalana i la Guàrdia Urbana va permetre localitzar els sospitosos. Durant l’escorcoll, els agents els van intervenir dos colls d’ampolla trencats. Les dues víctimes, per la seva banda, van haver de ser traslladades a l’hospital.
Ja aleshores, les primeres indagacions apuntaven a un possible intent de robatori com a origen de l’enfrontament. Ara, gairebé dos anys després, el cas ha arribat a judici.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
