La DANA complica la mobilitat al Camp de Tarragona i l'Ebre

Està tallada l'A-27 a l'altura de Valls per un esfrondament

04 de novembre de 2024 a les 09:00h

El temporal de pluges associat a la DANA provoca greus afectacions a la xarxa viària de les comarques de Tarragona. L’A-27 ha patit esfondraments al seu pas per Valls, fet que ha obligat a tallar completament aquesta via donant pas alternatiu per l'N-240.

A més, la carretera TV-3454 a Deltebre i la TV-22346 de Pallaresos a Perafort estan tallades al trànsit causa de les acumulacions d'aigua.

L’AP-7 també està tallada entre la Pobla de Montornès i Altafulla en sentit sud, amb desviaments obligatoris a la sortida 32.

Consulta l'estat de la xarxa viària catalanaaquí

Circulació de trens

El servei de trens està interromput en diverses línies: l’R13 entre Sant Vicenç de Calders i Lleida; l’R14 entre la Plana de Picamoixons i Tarragona; l’R15 entre Sant Vicenç de Calders, Valls i Reus fins a Móra; l’R16 entre Tarragona i Tortosa; i l’R17 entre Tarragona i Salou Port Aventura.

 
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit