Dilluns, 28 d'abril de 2025
És notícia

Creixell tornarà a ser present a Navartur del 23 al 25 de febrer

Avatar photo
Tarragona, Altafulla, Torredembarra, Creixell i Roda de Berà tornaran a estar presents enguany a NAVARTUR, la Feria Internacional de Turismo de Navarra. Aquesta cita, una de les més importants del sector turístic a la zona nord d’Espanya, se celebrarà a Pamplona del 23 al 25 de febrer.

Els 5 municipis de la Costa del Baix Gaià, Tarragona, Altafulla, Torredembarra, Creixell i Roda de Berà, es tornaran a promocionar conjuntament al mercat navarrès sota el paraigües de la marca Costa Daurada. Navartur és una de les cites habituals on assisteixen els 5 municipis atesa la importància dels mercats navarrès i basc en el sector turístic del nostre territori.

Aquesta acció s’emmarca en les tasques de promoció turística que realitzen els cinc municipis coordinadament per tal de potenciar el Baix Gaià com a destinació turística potencial.

Els 5 municipis tindran un espai diferenciat dins de l’estand que la Diputació de Tarragona, a través del Patronat de Turisme Costa Daurada-Terres de l’Ebre, ubicarà a la fira Navartur 2024.

Entre els dies 23 i 25 de febrer, els municipis de la Costa del Baix Gaià oferiran també als visitants de la fira un tast d’oli de les cooperatives agrícoles del Baix Gaià.

Navartur va comptar el 2023 amb més de 46 mil visitants, un 60% més que en l’edició del 2022.

D’altra banda, els 5 municipis de la Costa del Baix Gaià participaran també conjuntament enguany al Salón del Turismo de Aragón ARATUR que tindrà lloc a Saragossa del 24 al 26 de maig. En aquesta fira de Saragossa hi aniran en un estand propi dels cinc municipis del Baix Gaià.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Junts presentarà una moció de suport a la pagesia al Ple de la Paeria

Notícia següent

Troben a casa seva un matrimoni que podria fer setmanes que havien mort

Notícies relacionades