La Costa Daurada es promociona a la fira ITB de Berlín

Avatar photo
Noemí Llauradó, i Carlos Brull han participat a les reunions amb touroperadors durant la primera jornada del certamen

La Costa Daurada es promociona aquests dies a la fira ITB de Berlín, una de les cites imprescindibles per al sector turístic a nivell mundial. El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona encapçala la delegació de la marca turística, amb l’objectiu de refermar i incrementar les arribades del mercat alemany a la Costa Daurada. La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, i el president del Patronat de Turisme de la Diputació, Carlos Brull, han participat en diverses reunions que s’han celebrat aquest matí amb touroperadors alemanys, polonesos i txecs.

El mercat alemany és el quart mercat internacional emissor a la Costa Daurada (8,9% del total d’arribades), després de França, Regne Unit i Països Baixos. Tot i això, és el mercat emissor internacional que més ha crescut des del 2020, més d’un 40%. A més, en el cas del càmpings, el mercat alemany ja ocupa el tercer lloc.

La presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó, ha destacat “la importància de ser presents en aquesta fira i de poder realitzar trobades amb touroperadors i empreses alemanyes que permetin la consolidació de la nostra destinació turística com una de les més atractives per al mercat alemany així com per impulsar la col·laboració que afavoreixi l’increment d’arribades des de Polònia i la República Txeca”. En aquest sentit, aquest estiu l’Aeroport de Reus comptarà amb dos vols xàrters a les ciutats de Praga i Pardubice, que se sumen a la connexió amb Düsseldorf, operada per Ryanair des de va diversos anys.

El president del Patronat de Turisme de la Diputació, Carlos Brull, ha refermat la importància de ser presents en aquest certamen internacional en format de córner: “la marca turística Costa Daurada està representada en aquesta fira pels municipis de Cambrils, Cunit, El Vendrell, Salou, Tarragona i Vila-seca, a més de PortAventura World; la suma de tots els esforços facilita la promoció conjunta i fa més efectiva l’acció de promoció”.

Des de fa una vintena d’anys el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona impulsa aquest model de córner per facilitar la promoció conjunta d’agents públics i privats. De fet, la fira ITB de Berlín és una de les 5 que s’inclouen en la 19a edició del conveni, que s’ha signat recentment. Aquesta modalitat facilita que entitats turístiques públiques i privades participin en aquestes accions independentment de la seva dimensió i optimitzant recursos.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

32,4 milions d’euros per millorar 123 km de carreteres lleidatanes

Notícia següent

La biblioteca de Solsona obre inscripcions per a dos tallers d’Imapla per Setmana Santa

Notícies relacionades