L'incendi de Constantí provoca picors de gola als treballadors del polígon

08 de novembre de 2022 a les 13:16h

Treballadors del polígon de Constantí asseguren que van escoltar les primeres sirenes cap a les quatre de la tarda d'aquest dilluns, les quals els van alertar de l'incendi declarat a AFEPASA.

El foc, que s'ha donat per extingit aquest matí, es va produir en un magatzem de la sofrera i va generar diòxid de sofre.

Alguns dels empleats expliquen que van marxar de l'àrea industrial quan van sonar les alarmes mentre que d'altres lamenten que no se'ls avises per missatgeria mòbil. "Vam notar que ens picava la gola i més tard ens va fer mal el cap", ha dit Jaume Rossell, comercial de Som3 Subministres.

Des d'AFEPASA diuen que estan pendents de l'avaluació dels pèrits per quantificar els danys i de les tasques de neteja per tornar a la normalitat.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit