Dissabte, 10 de maig de 2025
És notícia

Constantí organitza una sessió per aprendre a utilitzar els parcs de salut municipals

Avatar photo

Es tractava d’una de les grans novetats incloses en la programació del cicle “Fes Cultura, Fes Salut”

Dins del cicle “Fes Cultura, Fes Salut”, aquest dijous 18 de maig s’ha celebrat a Constantí una sessió pràctica sobre com utilitzar els parcs de salut de forma correcta i com realitzar activitats a l’aire lliure amb l’ús del mobiliari urbà. L’activitat, que ha comptat amb la participació de més de cinquanta persones, ha tingut lloc al parc de la salut ubicat al carrer Major i ha anat càrrec de les tècniques esportives Annabel Gavaldà i Carmen Martínez.  

Es tractava d’una de les grans novetats incloses en la programació del cicle “Fes Cultura, Fes Salut” d’aquest any i és que, a banda d’una extensa programació cultural, el cicle també té com a objectiu promoure la salut a través de l’esport. 

Un dels objectius d’aquesta activitat és fomentar l’ús dels parcs de salut que es troben distribuïts pel municipi i durant la sessió teòricopràctica s’ha fet una explicació sobre com funcionen els aparells que hi ha als parcs de salut i quines són les recomanacions per utilitzar-los correctament. L’activitat ha finalitzat amb una petita caminada pel terme municipal. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Comú d’Encamp rep l’FC Pas de la Casa, nou campió de la Lliga Unida

Notícia següent

Pla d’ocupació per a la contractació de 10 persones en situació d’atur

Notícies relacionades