Divendres, 18 d'abril de 2025
És notícia

Constantí recull 300 quilos d’aliments per a Càritas en una jornada solidària

Avatar photo

La Plaça de les Escoles Velles de Constantí va acollir aquest diumenge 16 de maig una jornada solidària amb l’objectiu de recollir aliments que s’entregaran a Càritas Parroquial per a la seva distribució amb l’objectiu d’ajudar a les persones necessitades. La iniciativa va comptar amb un gran èxit de participació i s’han arribat a recollir prop de 300 kg. d’aliments. Des de l’organització s’ha volgut agrair la col·laboració ciutadana en aquests moments d’especial dificultat per a moltes famílies.

La tarda arrencava amb una actuació de ball amb la participació de diverses comparses de Carnaval de la demarcació de Tarragona: Fotem-li Canya, Spectrum, Colours Fantasy, Pioneros del ritmo i Platinum. Seguidament, va tenir lloc una multitudinària masterclass de zumba solidària.

Durant tota la tarda es va instal·lar a la plaça de les Escoles Velles un punt de recollida d’aliments. L’activitat ha estat organitzada per l’Associació Dance Power Constantí amb la col·laboració de l’Ajuntament.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Centre de la Imatge Mas Iglesias de Reus acollirà un punt de vacunació

Notícia següent

Estudiants i rectors posposen la signatura del Compromís contra la Crisi Educativa

Notícies relacionades