Dilluns, 21 d'abril de 2025
És notícia

Constantí organitza una Masterclass de Zumba

Avatar photo
El monitor Luis Costa ha impartit aquesta activitat, que ha comptat amb la participació d’unes cinquanta persones

Una cinquantena de persones han participat aquest divendres 5 d’abril d’una Masterclass de zumba amb el monitor Luis Costa, que s’ha celebrat a Constantí amb motiu de la Setmana Mundial de l’Activitat Física i la Salut. L’activitat s’ha fet a la Plaça Pau Casals i ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament i el CAP de Constantí.

S’emmarca en la campanya del Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF), que se celebra arreu del món el dia 6 d’abril, aquest any sota el lema “Mou-te, i viu feliç”. La iniciativa està impulsada pel Departament de la Presidència de la Generalitat, a través d’Esportcat, i el Departament de Salut, i té la finalitat de fer visible la importància d’una vida activa per a una bona salut.

L’Organització Mundial de la Salut (OMS) recomana fer almenys 150 minuts d’activitat física i dos dies d’enfortiment muscular a la setmana en persones adultes, mentre que a partir dels 65 anys, també s’hauria de treballar l’equilibri tres dies a la setmana. 

En infants i adolescents, s’aconsella acumular 60 minuts al dia d’activitats d’intensitat moderada-vigorosa i potenciar l’exercici físic i l’esport. També es recomana trencar amb el temps assegut, un factor de risc que contribueix a les malalties cròniques.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Enxampen dos treballadors de l’oci nocturn de Lloret de Mar venent droga

Notícia següent

S’obre la convocatòria ‘Roses posa’t guapa’

Notícies relacionades