La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Constantí va aprovar inicialment, en sessió celebrada el passat dijous 9 de juliol, el projecte executiu de renovació de la pavimentació de les voreres de diferents carrers del municipi. Concretament, es procedirà a la renovació de les voreres dels següents carrers:
- Tram 1 : Carrers La Coma, Jaume I, Vidal i Barraquer i Tarragona.
- Tram 2 : Carrer Flix ( Intersecció amb carrer de la Coma i Jaume I)
- Tram 3.1: Carrer Jaume I ( Intersecció amb carrers Tarragona i Perafort)
- Tram 3.2: Carrer Jaume I ( Intersecció amb carrers Perafort i Flix)
- Tram 4: Carrer Perafort( Intersecció amb carrer de la Coma i Jaume I)
L’objecte d’aquesta actuació consistirà en la substitució del paviment i elements de vialitat d’aquests trams de vorera dels citats carrers, amb una superfície total d’actuació de 4.978 m2. Degut a l’estat de conservació deficient del paviment, s’ha considerat necessària la renovació de la pavimentació de les voreres adequant-les a la normativa d’accessibilitat vigent i adaptant-les a persones amb mobilitat reduïda en la seva amplada
Durant els treballs es realitzarà la substitució del paviment existent de formigó a les voreres per la col·locació d’un paviment de panot sobre base de formigó de 15 cm, amb la substitució també de la vorada. S’eliminaran arbres i s’ubicaran arbres nous amb una nova distribució i es tornarà a pintar la senyalització horitzontal necessària.
El pressupost d’aquesta obra és 425.686,78 euros (IVA inclòs) i es preveu un termini d'execució de 6 mesos. Es tracta d’una de les actuacions previstes en el gran pla d’inversions 2024-2030 aprovat per l’Ajuntament de Constantí.