Tarragona comptarà a partir d’aquesta setmana amb una nova proposta de moda femenina destinada a joves i dones amb esperit juvenil. La coneguda marca barcelonina BROWNIE ha obert les portes al número 7 de la Rambla President Lluís Companys, a la quarta planta, ampliant així la seva presència al territori català.
Fundada el 2006 per Mercedes Ortega i Juan Morera, BROWNIE ha crescut ràpidament fins a convertir-se en una referència dins del sector de la moda, amb més de 100 botigues distribuïdes per Espanya i diversos països d’Europa i Amèrica Llatina. També compta amb un canal de venda en línia que permet arribar a clients de tot el món.
L’empresa, que va començar amb una filosofia mediterrània i un enfocament en productes femenins i de qualitat, busca ara consolidar-se com a opció de referència per al públic jove de la península. Les seves col·leccions, que es renoven constantment, combinen estil, elegància i funcionalitat, amb un fort compromís amb la sostenibilitat i la responsabilitat social, integrant pràctiques respectuoses amb les persones, el medi ambient i la comunitat.
Segons els seus fundadors, Mercedes Ortega i Juan Morera, la marca es basa en valors com la humilitat, la transparència i l’honestedat, i pretén oferir un món positiu i optimista que es reflecteix tant en les seves col·leccions com en l’atenció al client.
Amb aquesta nova obertura, la marca s'introdueix en un dels centres comercials més importants de Tarragona, inaugurant la seva primera botiga a la comarca, i ampliant així la seva presència en el territori català, i suposa un pas més en l’expansió de la marca fora de Barcelona, a la vegada que permetrà als tarragonins accedir a les últimes tendències sense haver de desplaçar-se a la capital catalana.
Aquesta nova obertura se suma a la trajectòria internacional de BROWNIE, que en menys de dues dècades ha passat de ser una iniciativa local a una marca reconeguda a nivell global, mantenint sempre el seu caràcter mediterrani i el compromís amb la sostenibilitat.